Ενισχύστε την ομάδα των πωλητών σας, προσφέροντάς τους όλα όσα χρειάζονται για να βελτιώσουν την καθημερινή τους απόδοση. Το SOFTONE SFA αποτελεί μια σύγχρονη mobile λύση που αυτοματοποιεί όλες τις διαδικασίες των πωλήσεων της επιχείρησής σας, βοηθώντας σας να μην χάνετε καμία ευκαιρία πώλησης.
Εύκολη στη χρήση και με πλήθος λειτουργιών, η εφαρμογή SOFTONE SFA υποστηρίζει πλήρως την εργασία των πωλητών σας όταν βρίσκονται εν κινήσει, περιορίζοντας σημαντικά τον κύκλο της πώλησης. Με το SOFTONE SFA, οι πωλητές σας έχουν στη φορητή τους συσκευή, σε πραγματικό χρόνο, όλη την απαραίτητη πληροφόρηση ώστε να πετυχαίνουν περισσότερες πωλήσεις, ταχύτερα.
Συνδεθείτε κι εσείς με τους πελάτες σας και ανταποκριθείτε πλήρως στις προσδοκίες τους, περιορίζοντας ταυτόχρονα το κόστος της διαδικασίας πώλησης.
Αφιερώστε περισσότερο χρόνο στο κλείσιμο πωλήσεων παρά στην αναζήτηση emails ή τη σύνταξη αναφορών. Διαχειριστείτε παραγγελίες, ιστορικό, στατιστικά πωλήσεων, πληροφορίες πελατών, και δείτε τιμές και αποθέματα προϊόντων οποιαδήποτε στιγμή, μέσα από οποιαδήποτε συσκευή. Προτείνετε και καταχωρήστε παραγγελίες, εφαρμόστε εκπτώσεις, υλοποιήστε cross-sell και up-sell πωλήσεις.
Καταγράψτε τις πληροφορίες που συλλέγετε στα σημεία πώλησης, απευθείας στο tablet ή το smartphone σας. Προγραμματίστε εύκολα τις επισκέψεις σας σε πελάτες. Καταγράψτε τα αποθέματα των προϊόντων, προτείνοντας έγκαιρα την αναπλήρωσή τους. Καταχωρίστε τις τιμές του ανταγωνισμού, διαχειριστείτε ερωτηματολόγια και διεξάγετε επιτόπου έρευνες αξιολόγησης.
Ξεχάστε τις χειρόγραφες καταχωρήσεις. Αυτοματοποιήστε τις καθημερινές σας εργασίες, μεγιστοποιώντας τις πωλήσεις στον τομέα ευθύνης σας. Σχεδιάστε καλύτερα το πλάνο των επισκέψεών σας, περιορίζοντας το χρόνο και τα έξοδα των μετακινήσεων. Πραγματοποιήστε check-in σε κάθε επίσκεψη, καταγράφοντας αυτόματα την τοποθεσία και τις ενέργειές σας, στο SOFTONE ERP Series 6.
Αξιοποιήστε πλήρως το χρόνο που ξοδεύετε εκτός γραφείου. Ανατρέξτε κάθε στιγμή σε σημαντικά δεδομένα όπως η οικονομική καρτέλα πελάτη, η ενηλικίωση υπόλοιπου, ο κύκλος εργασιών κα. για να μετρήσετε την απόδοση των πωλήσεων ανά πελάτη ή/και προϊόν. Δείτε την εξέλιξη των leads, εντοπίστε νέες ευκαιρίες πωλήσεων και κλείστε περισσότερες συμφωνίες σε κάθε επίσκεψη.
Συνδυάστε τις διαθέσιμες πληροφορίες πελατών με δεδομένα πωλήσεων. Παρουσιάστε το κατάλληλο προϊόν στον κατάλληλο πελάτη, την κατάλληλη στιγμή και λάβετε περισσότερες παραγγελίες. Πραγματοποιήστε περισσότερες επισκέψεις και πωλήσεις, σε λιγότερο χρόνο, ανταποκρινόμενοι αποτελεσματικά στα αιτήματά των πελατών σας.
Το SOFTONE SFA λειτουργεί σε κάθε φορητή συσκευή ώστε να μπορείτε να ανατρέχετε σε προϊόντα και δεδομένα πελατών, να βάζετε παραγγελίες, να τιμολογείτε και να κάνετε εισπράξεις όταν είστε εν κινήσει. Παράλληλα, διασυνδέεται εύκολα με φορητούς σαρωτές barcode, αλλά και ασύρματους εκτυπωτές για να εκδίδετε -επιτόπου- αποδείξεις για τις συναλλαγές σας.
Αξιοποιήστε τα εργαλεία reporting του SOFTONE Series 6 για να μετρήσετε την αποτελεσματικότητα της ομάδας των πωλητών σας. Παρακολουθήστε τις καθημερινές τους δραστηριότητες, ευκαιρίες και στοιχεία πωλήσεων, παράπονα πελατών κα. Παράξτε αναφορές παραγγελιών ανά προϊόν, πελάτη, πωλητή ή πηγή lead. Παρακολουθήστε KPI’s και αναλύστε την απόδοση κάθε πωλητή σε καθημερινή βάση.
Εντοπίστε θέματα που οδηγούν σε καθυστέρηση ή απώλεια πωλήσεων. Δείτε τη διαχείριση των leads, τους χρόνους απόκρισης και την αποτελεσματικότητα των πωλητών σας, βοηθώντας τους να να επικεντρωθούν στην πώληση. Αξιολογήστε ευκαιρίες πωλήσεων, υποδείξτε προτεραιότητες, αναπτύξτε προτάσεις για τη μετατροπή τους σε έσοδα και παρακολουθήστε στενά τον ανταγωνισμό.
Αξιοποιήστε τα δεδομένα του SOFTONE SFA και πραγματοποιήστε ακριβείς προβλέψεις πωλήσεων. Διαπιστώστε έγκαιρα δυσλειτουργίες στην αλυσίδα πώλησης και προσαρμόστε τις διαδικασίες σας για να μετατρέψετε περισσότερες ευκαιρίες σε τελικές πωλήσεις. Παρακινήστε τους πωλητές σας με χρήσιμα στοιχεία και τάσεις της αγοράς, και θέστε στόχους για τη μεγιστοποίηση της απόδοσής τους.
Δείτε την πορεία των πωλήσεων σας με ένα μόνο κλικ, μέσα από οποιαδήποτε συσκευή. Αξιολογήστε τις επιδόσεις έναντι στόχων, ανακαλύψτε νέες τάσεις και εκτιμήστε πιθανούς κινδύνους, προσαρμόζοντας έγκαιρα τη στρατηγική σας. Με τις δυνατότητες ανάλυσης του SOFTONE ERP Series 6, μπορείτε να υπολογίσετε την απόδοση της επένδυσής σας σε πόρους marketing και πωλήσεων.
Το SOFTONE ERP Series 6 δίνει μεγαλύτερη αξία στα δεδομένα πωλήσεων που συλλέγετε, παρέχοντας real-time αναφορές για την εξέλιξη του cash flow. Ελέγξτε και κατανοήστε τα νούμερα των πωλήσεων, εξάγετε συμπεράσματα και ενισχύστε τις προοπτικές ανάπτυξης της επιχείρησής σας. Αξιοποιήστε τα εργαλεία forecasting του SOFTONE Series 6 και πραγματοποιήστε μακροπρόθεσμες προβλέψεις εσόδων.
Μετατρέψτε τις δραστηριότητες των ανθρώπων σας σε πολύτιμα δεδομένα για τη χάραξη της στρατηγικής πωλήσεων και την εναρμόνισή της με τους εταιρικούς στόχους. Παρακολουθήστε την απόδοση της ομάδας πωλήσεων, ορίστε προτεραιότητες στα μέλη της και λάβετε αποφάσεις για την κατανομή πόρων, το budget, την τμηματοποίηση και τη στόχευση της αγοράς.
Διαχειριστείτε σε πραγματικό χρόνο τις πληροφορίες και την οικονομική καρτέλα των πελατών σας. Ανατρέξτε στα στοιχεία επικοινωνίας και το ιστορικό των παραγγελιών τους.
Προγραμματίστε τις επισκέψεις σας, απεικονίζοντας κάθε διαδρομή σε χάρτη. Δημιουργήστε προσφορές πωλήσεων και καταχωρήστε νέες παραγγελίες.
Πραγματοποιήστε εισπράξεις, εκδίδοντας επί τόπου παραστατικά.
Παρακολουθήστε εκκρεμείς παραγγελίες, βραδυκίνητους κωδικούς και ενηλικιωμένα υπόλοιπα πελατών. Δημιουργήστε αναλύσεις πωλήσεων για προϊόντα και υπηρεσίες. Επισυνάψτε συνοδευτικά αρχεία (έγγραφα, φωτογραφίες, video κα.) σε κάθε ενέργεια, μέσω Dropbox.
Οργανώστε τη δουλειά σας και ορίστε προτεραιότητες με το ημερολόγιο συναντήσεων.
Προγραμματίστε τα ραντεβού σας, καθορίστε υπενθυμίσεις και follow-ups και συνδέστε επιμέρους εργασίες με κάθε συνάντηση. Προβάλλετε τις επισκέψεις σας σε χάρτη (μέσω Google maps), επιλέγοντας το βέλτιστο δρομολόγιο.
Διαχειριστείτε καλύτερα τις συναντήσεις σας με τις επιλογές check in/out της εφαρμογής, αλλά και τη δυνατότητα προβολής και επισύναψης αρχείων (έγγραφα, φωτογραφίες, videos κα.) μέσω Dropbox.
Προβάλλετε τα προϊόντα σας σε επιμέρους κατηγορίες και ανατρέξτε εύκολα σε χρήσιμες πληροφορίες όπως περιγραφές, φωτογραφίες και αποθέματα ειδών, προτεινόμενες τιμές χονδρικής και λιανικής πώλησης.
Διαχειριστείτε το σύνολο των προϊόντων σας, ενημερώνοντας κάθε πεδίο με νέα στοιχεία όποτε κι αν αυτό απαιτηθεί, μέσα από οποιαδήποτε συσκευή.
Αξιοποιήστε -σε πραγματικό χρόνο- έξυπνα dashboards πωλήσεων με τη μορφή γραφημάτων και widget, απεικονίζοντας στην οθόνη σας χρήσιμα στοιχεία όπως μηνιαίες ή ημερήσιες πωλήσεις / εισπράξεις, πωλήσεις ανά είδος ή ομάδα ειδών, συγκριτικούς τζίρους πελατών σε βάθος 4ετίας, εκκρεμείς παραγγελίες, προγραμματισμένες συναντήσεις, κυκλοφορία ειδών κα.
Το SOFTONE SFA διατίθεται σε πολύγλωσση έκδοση που υποστηρίζει ελληνικά, αγγλικά και ρουμάνικα, επιτρέποντάς σας να επιλέξετε γλώσσα προτίμησης κατά την είσοδό σας στην εφαρμογή.
Παρακολουθήστε και καταγράψτε τα αποθέματα των προϊόντων σας στο κατάστημα, λαμβάνοντας έγκαιρα αποφάσεις για την αναπλήρωσή τους.
Ελέγξτε και εισάγετε στην εφαρμογή τιμές ανταγωνιστικών προϊόντων, διαχειριστείτε ερωτηματολόγια πελατών και πραγματοποιήστε έρευνες αξιολόγησης ειδών κατά τη διάρκεια των επισκέψεών σας.
Τραβήξτε φωτογραφίες και videos στα σημεία παρουσίασης των προϊόντων σας, συνδέοντάς τες με το λογαριασμό και την τοποθεσία του πελάτη.
Το SOFTONE SFA διασυνδέεται πλήρως με το SOFTONE ERP Series 6, ενημερώνοντάς το αυτόματα με όλες τις ενέργειες του χρήστη.
Παράλληλα, διαθέτει λειτουργία offline, διασφαλίζοντας τη χρήση της εφαρμογής ακόμα και σε περιπτώσεις που δεν υπάρχει σύνδεση στο internet.
Καταχωρήστε παραγγελίες από το tablet ή το smartphone σας. Εξάγετε αυτόματα προτάσεις παραγγελιών βάσει στατιστικών πωλήσεων.
Επιλέξτε είδη με σαρωτές barcode και δημιουργήστε γρήγορα νέες παραγγελίες, καταχωρώντας την παρτίδα, το χρώμα ή το μέγεθος των επιλεγμένων ειδών. Λάβετε ηλεκτρονική υπογραφή του πελάτη σε κάθε παραγγελία, μέσω οποιασδήποτε συσκευής.
Εκτυπώστε τα σχετικά παραστατικά μέσω της υπηρεσίας “E-Invoicing”, εκτυπωτών Bluetooth και cloud printing. Επισυνάψτε συνοδευτικά αρχεία όπως έγγραφα, datasheets, φωτογραφίες, video κα. (μέσω Dropbox).
Παρουσιάστε τα προϊόντα σας στους πελάτες σας, μέσα από τη φορητή σας συσκευή, αξιοποιώντας το Εκθετήριο Προϊόντων.
Μετακινηθείτε γρήγορα από προϊόν σε προϊόν, προβάλλοντας φωτογραφίες, μονάδες μέτρησης, τιμές χονδρικής και λιανικής, διαθέσιμα αποθέματα κα.
Δημιουργήστε εύκολα μία νέα παραγγελία απευθείας μέσα από το Εκθετήριο, προσθέτοντας απλά ένα είδος στο καλάθι αγορών του πελάτη.
Εντοπίστε νέες ευκαιρίες πώλησης και διαχειριστείτε αποτελεσματικά κάθε υποψήφιο πελάτη. Καταχωρίστε τα leads σε ειδικά ενσωματωμένα πεδία, προβάλλοντας ανά πάσα στιγμή τα διαθέσιμα στοιχεία του καθενός.
Υπολογίστε τα εκτιμώμενα έσοδα από κάθε ευκαιρία, συγκρίνοντάς τα με το κόστος μετατροπής της σε πώληση. Καθορίστε αναλυτικά τις ενέργειες διαχείρισης κάθε lead, επισυνάπτοντας συνοδευτικά αρχεία και έγγραφα, προσφορές πωλήσεων, παραγγελίες, φωτογραφίες και videos.
Εξάγετε ακριβείς οικονομικές καταστάσεις και αναφορές για το τζίρο των πελατών σας (ανά ημέρα, μήνα ή έτος) και το σύνολο των εισπράξεών σας (σε μετρητά και αξιόγραφα).
Καταγράψτε τις τάσεις της αγοράς και αποκτήστε πολύτιμες γνώσεις για τους πελάτες σας. Δημιουργήστε μέσα σε λίγα μόνο λεπτά, εύχρηστα ερωτηματολόγια πελατών για να μπορείτε να αξιολογείτε προωθητικές ενέργειες, να συλλέγετε και να διαχειρίζεστε παράπονα πελατών, να μετράτε το βαθμό της ικανοποίησής τους και να παρακολουθείτε καλύτερα τις ενέργειες του ανταγωνισμού.
Παράξτε δυναμικές, συγκριτικές αναφορές για σημαντικούς δείκτες απόδοσης όπως ο κύκλος εργασιών ανά πελάτη, η μεταβολή του συνολικού τζίρου μεταξύ διαφορετικών χρήσεων, η ανάλυση πωλήσεων κατά είδος, η παραγγελιοληψία και οι τιμολογήσεις κάθε ημέρας, καθώς και πλήθος άλλων reports πωλήσεων.
"*" υποδηλώνει τα υποχρεωτικά προς συμπλήρωση πεδία.