B2G EINVOICING

Διαβίβαση ηλεκτρονικών τιμολογίων προς το Δημόσιο

Η αποκλειστική χρήση Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης για τους προμηθευτές του δημοσίου είναι πλεόν υποχρεωτική (Ν. 52445/2023), όπως ορίζει η Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ Β’ 2385/12/4/2023).

Η υπηρεσία B2G EINVOICING καλύπτει την παραπάνω υποχρέωση και προσφέρει τη δυνατότητα αυτοματοποιημένης και ασφαλούς αποστολής ηλεκτρονικών τιμολογίων στο Δημόσιο με άμεσα λειτουργικά οφέλη για τον προμηθευτή.

B2G EINVOICING

Αξιοπιστία και Ασφάλεια

Η υπηρεσία B2G EINVOICING παρέχεται από την SOFTONE IMPACT, το μεγαλύτερο πιστοποιημένο Πάροχο Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης στην Ελλάδα

Η υπηρεσία είναι συμβατή με οποιοδήποτε ERP σύστημα χρησιμοποιεί ο Προμηθευτής

Η υλοποίηση είναι απλή και γρήγορη με την εξειδικευμένη ομάδα συμβούλων της SOFTONE IMPACT να παρέχει υποστήριξη καθόλη τη διάρκειά της

B2G EINVOICING

Ολοκληρωμένη Υπηρεσία

Συμμόρφωση με την υποχρεωτικότητα χρήσης Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης για συναλλαγές με το Δημόσιο

Αποστολή ηλεκτρονικών τιμολογίων στο δημόσιο μέσω πιστοποιημένου παρόχου

Άμεση ενημέρωση για την κατάσταση των τιμολογίων

B2G EINVOICING

Η υπηρεσία B2G EINVOICING σε 5 απλά βήματα

Ο προμηθευτής εκδίδει το παραστατικό από την εμπορική του εφαρμογή και το αποστέλλει στην υπηρεσία B2G EINVOICING

01

Το παραστατικό αποστέλλεται στην ΑΑΔΕ ώστε να ενημερωθούν τα ηλεκτρονικά βιβλία του εκδότη και το παραστατικό να λάβει Αριθμό ΜΑΡΚ και Συμβολοσειρά Αυθεντικοποίησης.

02

Το B2G EINVOICING δημιουργεί το ηλεκτρονικό παραστατικό σύμφωνα με τις προδιαγραφές του Εθνικού Μορφοτύπου και το αποστέλλει στο Κέντρο Διαλειτουργικότητας (ΚΕΔ) της ΓΓΠΣ μέσω του δικτύου PEPPOL.

03

Το ΚΕΔ λαμβάνει το σχετικό παραστατικό και το δρομολογεί στην αρμόδια Αναθέτουσα Αρχή.

04

Ο προμηθευτής μέσω της υπηρεσίας B2G EINVOICING έχει άμεση ενημέρωση σχετικά με την κατάσταση επεξεργασίας των παραστατικών του από την πλευρά του Δημοσίου

03

Οφέλη χρήσης EINVOICING πέρα της υποχρεωτικότητας

B2G EINVOICING

Εξάλειψη της πιθανότητας λάθους

Η ηλεκτρονική διαβίβαση των τιμολογίων στο Δημόσιο ελαχιστοποιεί την πιθανότητα σφάλματος, δεδομένου ότι όλα τα υποχρεωτικά πεδία του τιμολογίου ελέγχονται συστηματικά, ενώ η ενσωμάτωση των στοιχείων αυτών στην επιχειρησιακή διαδικασία μειώνει σημαντικά το χρόνο που απαιτείται για την ανάκτηση των πληροφοριών αυτών σε μεταγενέστερο στάδιο.

B2G EINVOICING

Μείωση κόστους

Η πλήρης αυτοματοποίηση των διαδικασιών ελαχιστοποιεί το χρόνο και το κόστος προετοιμασίας και αποστολής των έντυπων τιμολογίων (εκτύπωση, φάκελος, αποστολή κ.λπ.), αλλά και το χρόνο παραλαβής και επεξεργασίας από την δημόσια αρχή.

B2G EINVOICING

Άμεση ενημέρωση της πορείας του τιμολογίου

Η ενημέρωση σχετικά με την κατάσταση επεξεργασίας των τιμολογίων από τη δημόσια διοίκηση βελτιώνει σημαντικά την επιχειρηματική διαδικασία. Ο προμηθευτής ενημερώνεται άμεσα για την επιτυχή παραλαβή, έγκριση και πληρωμή του τιμολογίου

B2G EINVOICING

Εξάλειψη κινδύνου απώλειας του τιμολογίου

Η ηλεκτρονική παραλαβή του τιμολογίου από το Δημόσιο, διευκολύνει την άμεση και χωρίς λάθη επεξεργασία και πληρωμή του, ενώ εξαλείφει την πιθανότητα απώλειας.

B2G EINVOICING

Ενίσχυση Εταιρικής κοινωνικής ευθύνης

Η ενίσχυση της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης δεδομένου ότι η μετάβαση αυτή επιφέρει σημαντικά οφέλη για το περιβάλλον μέσω της μείωσης του αποτυπώματος CO2 με τη μείωση της κατανάλωσης χαρτιού και την υιοθέτηση πρακτικών που ενισχύουν την εταιρική κοινωνική ευθύνη των σύγχρονων εταιρειών.

Σας ενδιαφέρει;

Επικοινωνήστε μαζί μας!

"*" υποδηλώνει τα υποχρεωτικά προς συμπλήρωση πεδία.

This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Menu