B2C EINVOICING

Έκδοση ηλεκτρονικών αποδείξεων λιανικής, με ένα κλικ

EINVOICING: Έκδοση ηλεκτρονικών αποδείξεων λιανικής από τη SOFTONE IMPACT, μία cloud υπηρεσία πιστοποιημένου παρόχου ηλεκτρονικής τιμολόγησης (Υ.ΠΑ.Η.Ε.Σ) που απαλλάσσει κάθε επιχείρηση λιανικής από οποιαδήποτε εργασία εκτύπωσης και αρχειοθέτησης έντυπων παραστατικών.

Λειτουργώντας στην πλατφόρμα Microsoft Azure , η υπηρεσία EINVOICING σας επιτρέπει να εκδίδετε ηλεκτρονικές αποδείξεις, αρχειοθετώντας τες αυτόματα στο Cloud.

B2C EINVOICING

Αποστολή στη myDATA σε πραγματικό χρόνο

Επικοινωνώντας online με την πλατφόρμα myDATA, η υπηρεσία EINVOICING εκδίδει ηλεκτρονικές αποδείξεις, ελέγχει, σημαίνει και αυθεντικοποιεί κάθε συναλλαγή πώλησης σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις της ΑΑΔΕ.

Με τον τρόπο αυτό, σας δίνει τη δυνατότητα να αποστέλλετε πιστοποιημένες ηλεκτρονικές αποδείξεις στους πελάτες σας τη στιγμή ακριβώς της έκδοσής τους, ενημερώνοντας αυτόματα και τα Ηλεκτρονικά Βιβλία της ΑΑΔΕ.
Σε απειροελάχιστο χρόνο!

B2C EINVOICING

Λιανική Πώληση

Καταργήστε έντυπες αποδείξεις και φορολογικούς μηχανισμούς

Ξεχάστε το κόστος και τις εργασίες συντήρησης, τις εκτυπώσεις, την καθημερινή έκδοση Ζ και τους φορολογικούς μηχανισμούς. Η υπηρεσία EINVOICING σας επιτρέπει να εκδίδετε και να αποστέλλετε ηλεκτρονικές αποδείξεις και στοιχεία λιανικής χωρίς ΕΑΦΔΣΣ, διαβιβάζοντας αυτόματα τις συνόψεις στην πλατφόρμα myDATA.

Διασφαλίστε την πλήρη συμμόρφωση της επιχείρησής σας

Αποκτήστε τον πλήρη έλεγχο των εκδιδόμενων αποδείξεων λιανικής και διασφαλίστε την πλήρη συμμόρφωση της επιχείρησής σας με την ισχύουσα νομοθεσία, αποφεύγοντας τα υψηλά πρόστιμα και τα περιττά έξοδα.

Ξεχάστε τις ουρές στα ταμεία

Εξυπηρετήστε ταχύτερα περισσότερους πελάτες, χωρίς συμφόρηση σε γκισέ και ταμεία. Εκμεταλλευθείτε τις δυνατότητες που προσφέρουν η υπηρεσία EINVOICING και οι νέες τεχνολογίες υποστήριξης ανέπαφων συναλλαγών, βάζοντας τέλος σε καθυστερήσεις που οφείλονται στη χρήση φορολογικών μηχανισμών και εισπράξεων σε μετρητά.

Κάντε τη myDATA απλή υπόθεση

Προσαρμοστείτε στις απαιτήσεις των Ηλεκτρονικών Βιβλίων ΑΑΔΕ εύκολα, γρήγορα και αξιόπιστα, χωρίς αντικαταστάσεις ή αναβαθμίσεις ταμειακών μηχανών. Το EINVOICING αποστέλλει ηλεκτρονικές αποδείξεις λιανικής στους πελάτες -με ψηφιακή σήμανση QR Code- τη στιγμή της συναλλαγής, διαβιβάζοντάς τες ταυτόχρονα στην πλατφόρμα myDATA.

E-SHOP

Έχετε e-shop; Κανένα πρόβλημα.
Ταχύτητα συναλλαγών

Άμεση έκδοση και διαβίβαση πιστοποιημένου ηλεκτρονικού παραστατικού στον πελάτη σε απειροελάχιστο χρόνο (<1 sec), ακόμη και σε ώρες αιχμής και υψηλής επισκεψιμότητας.

Αυτοματοποίηση συναλλαγών

Real-time έκδοση και αποστολή της ηλεκτρονικής απόδειξης στον αγοραστή με την ολοκλήρωση της αγοράς, χωρίς να απαιτείται πλέον η επισύναψή της με την παράδοση του προϊόντος.

Κάλυψη myDATA από παντού

Σήμανση, αυθεντικοποίηση και διαβίβαση όλων των ηλεκτρονικών συναλλαγών στην ΑΑΔΕ, απευθείας από το EINVOICING, χωρίς την ανάγκη χρήσης φορολογικού μηχανισμού.

Πλήρης κάλυψη απαιτήσεων

Έκδοση και αποστολή κάθε τύπου παραστατικού ηλεκτρονικής πώλησης: τιμολόγιο πώλησης, αποδείξεις και στοιχεία λιανικής πώλησης, πιστωτικό τιμολόγιο κα.

B2C EINVOICING

Μοναδικά οφέλη για κάθε επιχείρηση

Αποφύγετε τα πρόστιμα που επιβάλλονται για τη μη έκδοση, ελλιπή έκδοση ή μη διαβίβαση απόδειξης λιανικής στο myDATA της ΑΑΔΕ.

Εκδώστε ηλεκτρονικές αποδείξεις, και μειώστε δραστικά το κόστος χάρη στην αυτόματη αποστολή και αρχειοθέτηση ηλεκτρονικών παραστατικών, χωρίς ανάγκη φορολογικών μηχανισμών.

Ξεκινήστε άμεσα χωρίς την ανάγκη καμίας αρχικής επένδυσης σε εξοπλισμό ή λογισμικό για τη σύνδεσή σας με την υπηρεσία EINVOICING.

Περιορίστε κατά δύο (2) έτη το απαιτούμενο χρονικό διάστημα τήρησης των φορολογικών στοιχείων και βιβλίων που υπόκεινται σε έλεγχο από την ΑΑΔΕ.

Εξασφαλίστε την ακρίβεια των δεδομένων σας με την εγγύηση που προσφέρει η λειτουργία του EIΝVOICING στις Cloud υποδομές του Microsoft Azure.

Αποσβέστε -στον πρώτο κιόλας χρόνο- κάθε κόστος αγοράς εξοπλισμού (hardware) και λογισμικού (software) που θα πραγματοποιηθεί για τη χρήση της Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης EINVOICING.

Φορολογικός Μηχανισμός vs

Εγκατάσταση
Asset-13

Εγκατάσταση φυσικού Φορολογικού Μηχανισμού με όλα τα προβλήματα διαχείρισής του.

Κεντρική λειτουργία και ρύθμιση που μόνο η ηλεκτρονική τιμολόγηση προσφέρει.

Προβλήματα Λειτουργίας
Asset-14

Σε περίπτωση σοβαρής βλάβης τίθεται σε λειτουργία βλάβης και δηλώνεται στην εφορία ή κόβονται χειρόγραφες αποδείξεις

Σε περίπτωση βλάβης δεν επηρεάζεται η ομαλή λειτουργία ταμείου και η τιμολόγηση.

Διαδικασίες Ρουτίνας
Asset-12

Χρονοβόρες διαδικασίες όπως η καθημερινή λήψη backup και η αντικατάσταση του μηχανισμού κάθε 5ετία.

Τα παραστατικά που εκδίδονται διατηρούνται για το διάστημα που απαιτείται από το νόμο στο cloud.

Αποστολή Στοιχείων
Asset-15

Πιθανά προβλήματα μέσω του esend και άλλων βημάτων που μεσολαβούν.

Δεν υπάρχει το esend και η αποστολή παραστατικών γίνεται ηλεκτρονικά μέσω παρόχου.

Εκπαίδευση Χρηστών
Asset-10

Απαιτείται εκπαίδευση των χρηστών για τις λειτουργίες του φορολογικού μηχανισμου.

Δε χρειάζεται εκπαίδευση σε λειτουργίες όπως η έκδοση ακυρωτικού, καθώς στην ηλεκτρονική τιμολόγηση δεν υπάρχει ακυρωτικό.

Εμπειρία Πελάτη & Κόστος
Asset-11

Σημαντικά υψηλότερα λειτουργικά κόστη με τη χρήση φορολογικών μηχανισμών.

Ευκολία, εξάλειψη προβλημάτων και μικρό συνολικό κόστος, είναι τα οφέλη της ηλεκτρονικής τιμολόγησης.

Σας ενδιαφέρει;

Ζητήστε Παρουσίαση

"*" υποδηλώνει τα υποχρεωτικά προς συμπλήρωση πεδία.

This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Menu